Reklama jest przekazem marketingowym zebranych informacji na temat produktów, a także często ilustrujących dany produkt zdjęć. Jest to opcja znana już od dawnych czasów. Wynalezienie aparatów dało nam szansę na to, aby reklama była na najbardziej wysokim poziomie. Im częściej zajmujemy się przykładowym tworzeniem reklam, tym mamy większe doświadczenie. Jeśli chcemy w reklamie umieścić własne pomysły, nie powinniśmy się krępować. Należy tylko nasz plan skonsultować z agencją, aby wiedzieć, na ile dany plan jest chłonnym na rynku. Są osoby, jakie starają się bazować na tworzeniu reklam z wykorzystaniem wszystkich możliwych technologii. Na podstawie takich przypadków powstają całkiem ciekawe i multimedialne reklamy. Im bardziej angażują one widza, tym oczywiście lepiej. Stworzenie takiego systemu angażowania widzów jest najlepsze na wszelakich piknikach, mających za zadanie reklamować poszczególne elementy i zalety produktów. Praktycznie nie ma osób, jakie zajmowałyby się wyłącznie reklamą na bazie ulotek. Obecnie najbardziej powszechnym typem jest reklama w Internecie, dająca nam rozpowszechnienie marki.

Wszystko, co jest w dużych ilościach, może się oczywiście wydać dla ludzi zbyt nachalną prezentacją. Nie da się bowiem przyjmować wszystkich istniejących prezentacji. Dla nas, jako dla kreatywnie myślących osób, nie powinno być problemów, powiązanych z umiejętnością znalezienia dla siebie odpowiedniej reklamy. Pomysłów, na to, aby je wyświetlać znowu jest wiele. Ale nie da się ciągle oglądać jednej firmy, na wszystkich portalach, z których korzystamy. Dla nas takie coś jest oczywiście granicą. Reklama może być krótka i długa, najważniejsze, aby nie pokazywać w niej wszystkiego, co dla nas nie jest ważne. Jeśli postaramy się poszukać przykładowo firm, które się reklamują i jednocześnie mają wysokie wyniki, zauważymy, że nie korzystają one ze wszystkich możliwych technik reklamowania. Przeważnie są to bilbordy, ulotki, a także spoty w telewizji. Nie można jeszcze dokładać do tego spotów w radio, czy ogłoszeń w gazecie, bo to za dużo. Każdy typ reklamy powinien mieć pewne ograniczenia i nie stawiać klientów przed faktem dokonanym.