Firmowa strona internetowa połączona z blogiem tematycznym i narzędziami do sprzedaży produktów to najpotężniejsze współcześnie zestawienie budowania długoterminowej marki. Ciekawym pojęciem wchodzącym na salony marketingowe jest treść, ale rozumiana trochę inaczej niż tylko interesująca lektura.

Treść sprzedaje i kreuje pozytywny wizerunek

Treść potrafi w sieci po pierwsze wpłynąć na odbiór wizerunkowy prowadzonego przez ciebie przedsięwzięcia. Co to oznacza? Po prostu internauci (w dopowiedzeniu konsumenci) dostrzegają w tobie potencjał. Zaczynają odbierać cię, jako specjalistę w określonym zakresie. Pozytywny wizerunek tworzy zaawansowany model sprzedaży. Możesz oferować w artykułach tematycznych własne usługi, szkolenia, produkty, polecać programy partnerskie lub nawiązywać współpracę komercyjną z innymi markami. Konkretna publika to ogromna marketingowa potęga. Najciekawsze artykuły trafiają na Facebooka, na Google+, są rozsyłane mailami, drukowane i rozdawane wśród znajomych, a nawet polecane na innych stronach internetowych. Marketing treści, jako gałąź ogólnego marketingu internetowego ma największe perspektywy rozwoju, ponieważ artykuł nie znika. Trwa cały czas, optymalizuje wejścia na stronę. Im więcej artykułów, tym można powiedzieć większa oglądalność, a tym samym większa sprzedaż. Z tym wzorem nie da się nawet dyskutować. Oczywiście utrzymanie harmonogramu publikacji i stała komunikacja z konsumentami kosztuje, wymaga czasu, ale biorąc pod uwagę statystyki branżowe opłaca się. W internecie liczy się zaufanie do człowieka. Dopiero, kiedy ufa się człowiekowi można przejść do jego oferty. Tego nie da się łatwo przeskoczyć. Nie boj się też rywalizacji z wielkimi markami. Każdy wiarygodny sklep online utrzymuje z powodzeniem publikę.

A może outsourcing w kategorii marketingu internetowego?

Poza tym nie jesteś sam w zakresie zdobywania nowych klientów. Wystarczy rozejrzeć się za agencjami wyspecjalizowanymi w marketingu internetowym, które rozliczają się dopiero po osiągnięciu konkretnych wyników. To niesamowita perspektywa.