Każda firma szuka sposobu, jak rozreklamować swoją usługę. Niewątpliwie najlepszym sposobem, na reklamę jest Internet, ale jak wiadomo trafia ona tylko do pewnej grupy osób. Największym więc powodzeniem cieszą się media, a w zasadzie marketing w różnego rodzaju mediach. Gazety stawiają na reklamy zwłaszcza firm kosmetycznych lub oferujących luksusowe produkty, tutaj oczywiście chodzi raczej o pewnego rodzaju magazyny nie tylko dla kobiet. W zwykłych codziennych gazetach pojawiają się reklamy restauracji, a także różnego rodzaju usług. W przypadku radia gama reklam jest naprawdę ogromna i niewątpliwe jest to ciekawa forma marketingu. Media, a zwłaszcza radio nie zawsze są gwarantem powodzenia. W przypadku radia mamy do czynienia z bardzo krótkimi informacjami bez kolorowych obrazów i animacji, które przyciągają wzrok, ale jak wiadomo nie zawsze jest to potrzebne. W przypadku radia ważną kwestią jest czas antenowy. Słuchacz więc nie zawsze usłyszy nazwę firmy. Z drugiej jednak strony radia słuchamy bardzo często i jest większe prawdopodobieństwo, że ponownie danego dnia usłyszy o nas, niż przeczyta w gazecie następnego dnia, wszakże teraz bardziej popularne są gazety w Internecie. Inne ważne, jak nie najważniejsze medium to oczywiście wciąż niezmordowana telewizja. Telewizja to świetna sprawa, ale nie dla każdego. Wiadomo bowiem, że reklama w telewizji trochę kosztuje. Jeśli więc chcemy coś reklamować w telewizji musimy liczyć się z kosztami, chyba, że reklamę skierujemy do lokalnej ludności za pomocą lokalnej telewizji. Jak widać media to ogromna siła przebicia i ogromna szansa na sukces. Jeśli więc mamy mniej lub bardziej rozwijającą się firmę i chcemy ją jakość rozreklamować warto wziąć pod uwagę media. Nie zapominajmy o jeszcze jednym, jakby nie było istotnym medium, jakim jest oczywiście wszechobecny Internetem. Media społecznościowe mogą sprawić, że nasza firma rozwinie się w zawrotnym tempie. Warto więc przejrzeć wszystkie dostępne na rynku opcje i wybrać taką, która odpowiada nam najlepiej, oczywiście pod względem finansów.