W naszej świadomości przyjęło się powszechne pojęcie, że osoba ładna i osoba, jaka potrafi przekonywać ludzi swoim głosem, jest w stanie sprzedać wszystko. Najwięcej więc reklam powstaje z udziałem modeli i modelek. Do takich spotów wybierane są najbardziej znane i lubiane twarze, a zarazem osoby, które mają stuprocentowe warunki co do tego, aby działać w branży. Najważniejsze w takich spotach jest zaangażowanie osób nad nimi pracujących. Pozwala to na stworzenie atmosfery przyjaznej dla widza i na wysoką sprzedaż. Reklama nie jest niczym oczywiście łatwym do nagrania. Zupełnie inaczej zresztą przygotowuje się reklamę do radio, a inaczej do TV. Niekiedy w radio poznajemy aktorów po głosach, przedstawiają się nam znani sportowcy, czy muzycy, ale nie widzimy tego, co chcą nam zaprezentować. W TV jest lepsze to, że można wszystko zobaczyć, że choćby poprzez ułamek sekundy widzimy zastosowanie produktów, jak i wykorzystanie przedmiotów. Im więc model jest w stanie lepiej nam to pokazać, tym zdecydowanie większe szanse ma usługa reklamowa, aby zaistnieć na rynku.

Największe szanse mają te spoty, jakie posiadają artystyczne i estetyczne walory. Im więcej ważnych informacji znajduje się w reklamie i dodatkowo jest przekazanych za pomocą obrazkową, tym większa ilość widzów przywiązuje do nich uwagę. Najciekawsze ze spotów powstają spontanicznie, przy ogólnej współpracy kilku ekip, szczególnie zajmujących się modą i łączeniem jej z usługami. Reklama nie powinna dla nas być czymś, co męczy, czymś co przerywa nam ulubiony film, ale elementem, jaki pomaga zrobić zakupy.

Wiele gospodyń domowych jest zadowolonych z tego, że ma poprzez spoty reklamowe podane wszystkie informacje, co gdzie i kiedy kupić. Idealne spoty pojawiają się w czasie świąt, gdzie pokazywane są przeważnie wszystkie możliwe prezenty. Osoby, które mają mało czasu na zrobienie zakupów, często za pomocą takich spotów, od razu wiedzą, co mogą kupić w Internecie. Sklepy, jakie tworzą reklamy w TV, przeważnie same w sobie są promocyjną informacją. Skoro bowiem stać je na wyemitowanie reklam, to znaczy, że jest już taka grupa ludzi, która na pewno będzie to oglądać. Pomaga to w zyskaniu zaufania kolejnych grup społecznych.